Jak stworzyć atmosferę wiarygodności i zaufania przez aktywną, dwukierunkową komunikację na wszystkich szczeblach?

Darmowe szkolenie dla osób z HR, EB i odpowiedzialnych za komunikację i samopoczucie pracowników

Dowiesz się jak:

  • Zrozumieć oczekiwania i potrzeby pracowników produkcyjnych
  • Zapewnić różnym działom możliwość wymiany wiedzy i doświadczenia
  • Stworzyć spójny wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny
  • Wprowadzić w życie strategie wewnętrznej komunikacji
  • Intuicyjnie tworzyć atrakcyjne treści dla pracowników
  • Uniknąć szerzenia się plotek i nieprawdziwych informacji

Volkswagen Case Study

Ujawnimy, co takiego zrobił Volkswagen Poznań, że ich pracownicy wyświetlają komunikaty wewnętrzne ponad 2 miliony razy rocznie

Spojrzymy też na przełomowe historie znanych firm, czyli o tym jak:

BMW oszczędziło ponad 60 milionów euro dzięki pomysłom swoich pracowników

Nawet ośmiokrotnie zwiększono szanse na udane przeprowadzenie ważnej zmiany w firmie

Pewna firma produkująca środki czystości przyciągnęła i zmotywowała osoby z młodego pokolenia?

Tesla rozwiązała wszystkie potencjalne problemy pracowników na 4 stronach podręcznika

Jedna pomyłka komunikacyjna (prawie) doprowadziła do cofnięcia przyznania prestiżowej nagrody

Błędy w kulturze i komunikacji Boeinga doprowadziły do katastrof lotniczych, w których zginęło prawie 350 osób.

Jeden błąd w komunikacji prezesa znanej linii lotniczej, doprowadził do katastrofy wizerunkowej

W 1984 roku Ford wprowadził przełomowy program zaangażowania pracowników

Zainteresowaliśmy Cię?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak istotna jest rozwinięta komunikacja wewnętrzna, zostaw nam swój firmowy adres e-mail. Otrzymasz link do webinaru.

FORMULARZ

Expansio
Rubież 46, 61-612
Poznań

office@expansio.pl

+48 880 338 352