Jak stworzyć atmosferę wiarygodności i zaufania przez aktywną, dwukierunkową komunikację na wszystkich szczeblach?
Darmowe szkolenie dla osób z HR, EB i odpowiedzialnych za komunikację i samopoczucie pracowników
Dowiesz się jak:
- Zrozumieć oczekiwania i potrzeby pracowników produkcyjnych
- Zapewnić różnym działom możliwość wymiany wiedzy i doświadczenia
- Stworzyć spójny wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny
- Wprowadzić w życie strategie wewnętrznej komunikacji
- Intuicyjnie tworzyć atrakcyjne treści dla pracowników
- Uniknąć szerzenia się plotek i nieprawdziwych informacji
Volkswagen Case Study
Ujawnimy, co takiego zrobił Volkswagen Poznań, że ich pracownicy wyświetlają komunikaty wewnętrzne ponad 2 miliony razy rocznie
Spojrzymy też na przełomowe historie znanych firm, czyli o tym jak:
BMW oszczędziło ponad 60 milionów euro dzięki pomysłom swoich pracowników
Nawet ośmiokrotnie zwiększono szanse na udane przeprowadzenie ważnej zmiany w firmie
Pewna firma produkująca środki czystości przyciągnęła i zmotywowała osoby z młodego pokolenia?
Tesla rozwiązała wszystkie potencjalne problemy pracowników na 4 stronach podręcznika
Jedna pomyłka komunikacyjna (prawie) doprowadziła do cofnięcia przyznania prestiżowej nagrody
Błędy w kulturze i komunikacji Boeinga doprowadziły do katastrof lotniczych, w których zginęło prawie 350 osób.
Jeden błąd w komunikacji prezesa znanej linii lotniczej, doprowadził do katastrofy wizerunkowej
W 1984 roku Ford wprowadził przełomowy program zaangażowania pracowników
Zainteresowaliśmy Cię?
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak istotna jest rozwinięta komunikacja wewnętrzna, zostaw nam swój firmowy adres e-mail. Otrzymasz link do webinaru.
Expansio
Rubież 46, 61-612
Poznań
office@expansio.pl
+48 880 338 352