5 alarmujących sygnałów, że komunikacja wewnętrzna w Twojej firmie
jest prowadzona błędnie

Od 2020 roku współpracujemy z międzynarodowymi firmami produkcyjnymi i logistycznymi w celu usprawnienia ich komunikacji wewnętrznej. Chcemy podzielić się z Tobą inspirującymi przykładami jak najlepsze firmy komunikują się ze swoimi pracownikami.

A dodatkowo spojrzymy też na sukcesy i porażki innych firm i odpowiemy między innymi na pytania:

1. Jaki błąd w komunikacji wewnętrznej popełnił jeden z prezesów znanej linii lotniczej, który doprowadził do kryzysu wizerunkowego wewnątrz i na zewnątrz firmy? (pokażemy i przeanalizujemy całą treść komunikatu)

2. Jak nawet ośmiokrotnie zwiększyć szanse na przeprowadzenie ważnej zmiany w firmie?

3. Jak firma 7th Generation produkująca środki czystości sprawiła, że nie ma problemu z zatrudnieniem i utrzymaniem wysoko zmotywowanych osób z młodego pokolenia? (milenialsów i przedstawicieli pokolenia Z)

4. Co Tesla radzi pracownikom
w swoim czterostronicowym podręczniku, gdy napotkają na jakiś problem?

5. Jak jedno potknięcie w komunikacji wewnętrznej doprowadziło do tego, że jednemu z laureatów prawie odebrano przyznaną wcześniej przez PR Week nagrodę "Communicator of the Year"?

6. Jak komunikacja wewnętrzna wpływa na kulturę organizacyjną i jak kultura organizacyjna wpływa na komunikację wewnętrzną? Case study Boeinga i kryzysu wizerunkowego z samolotem 737 MAX, gdzie w dwóch katastrofach lotniczych zginęło prawie 350 osób.

7. Jak otwarta komunikacja z pracownikami i zachęcanie ich do zgłaszania pomysłów na zmiany w firmie doprowadziły do oszczędności dla grupy BMW na poziomie ponad 60 milionów euro?

8. Jak i dlaczego już w 1984 roku Ford wprowadził program zaangażowania pracowników?


Zainteresowaliśmy Cię?

Zostaw nam swój firmowy adres e-mail, jeśli chcesz
uzyskać dostęp do webinaru

FORMULARZ