Jak stworzyć atmosferę pełną wiarygodności i zaufania poprzez aktywną, dwukierunkową komunikację na wszystkich szczeblach?

Darmowe szkolenie dla osób z HR, EB i odpowiedzialnych za komunikację i samopoczucie pracowników.

Dowiesz się jak:

Volkswagen Case Study

Ujawnimy, co takiego zrobił Volkswagen Poznań, że ich pracownicy wyświetlają komunikaty wewnętrzne ponad 2 miliony razy rocznie

Jeśli chcesz wprowadzić do swojej strategii komunikacji powiew świeżości, zostaw nam swojego maila. Wyślemy ci na niego darmowe szkolenie.

FORMULARZ

Spojrzymy też na przełomowe historie znanych firm, czyli o tym jak:

1. BMW oszczędziło ponad 60 milionów euro dzięki pomysłom swoich pracowników

2. Nawet ośmiokrotnie zwiększono szanse na udane przeprowadzenie ważnej zmiany w firmie

3. Pewna firma produkująca środki czystości przyciągnęła i zmotywowała osoby z młodego pokolenia?

4. Tesla rozwiązała wszystkie potencjalne problemy pracowników na 4 stronach podręcznika

5. Jedna pomyłka komunikacyjna (prawie) doprowadziła do cofnięcia przyznania prestiżowej nagrody

6. Błędy w kulturze i komunikacji Boeinga doprowadziły do katastrof lotniczych, w których zginęło prawie 350 osób.

7. Jeden błąd w komunikacji prezesa znanej linii lotniczej, doprowadził do katastrofy wizerunkowej

8. W 1984 roku Ford wprowadził przełomowy program zaangażowania pracowników


Zainteresowaliśmy Cię?

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak istotna jest rozwinięta komunikacja wewnętrzna, zostaw nam swój firmowy adres e-mail

FORMULARZ