Jaki wybrać rodzaj licencji na aplikację?
Cechy subskrypcji miesięcznej:
Niewielka kwota płatności co miesiąc z możliwością rezygnacji z miesięcznym terminem wypowiedzenia.
Możliwość wyboru opłaty wyłącznie za użytkowników, którzy logują się do aplikacji przynajmniej raz w miesiącu albo za każdego zatrudnionego pracownika.
W przypadku opłaty za każdego pracownika koszt jest niższy. Jeśli więc z aplikacji będzie korzystać dużo osób, to jest to korzystniejsza opcja dla Ciebie!
W cenę wliczone są regularne aktualizacje aplikacji i serwera, dbanie przez nas o ich bezpieczeństwo i serwis.
Możliwość modyfikowania aplikacji na życzenie (Takie zmiany są przez nas wyceniane i dodatkowo opłacane przez klienta.)
100h pracy wdrożeniowej programistów.*
Nie wiesz czy wybrać opłatę za każdego pracownika czy za aktywnego w aplikacji użytkownika? Sprawdź opisane na dole strony dane statystyczne dotyczące naszych doświadczeń z aplikacją!
Cechy płatności jednorazowej
(licencja wieczysta):
Płatność pełną kwotą tylko raz lub w postaci rat. Ostatnia rata do wpłaty do 5 miesięcy od rozpoczęcia współpracy.
Przekazanie kodu źródłowy całej aplikacji (aplikacja mobilna + część serwerowa). Możesz rozwijać ją samodzielnie albo z inną firmą. (Kodu nie można upubliczniać, sprzedawać, wdrażać w spółkach zależnych, ani udostępnieniać aplikacji większej liczbie pracowników, niż opisano w umowie.)
Możliwość modyfikowania aplikacji na życzenie (Takie zmiany są przez nas wyceniane i dodatkowo opłacane przez klienta.)
Możliwość wykupienia dowolnej ilości godzin miesięcznego wsparcia programistycznego / mailowego / telefonicznego dla pracowników. (Zwykle klienci wybierają do 20h miesięcznie wsparcia przy cenie 190 zł.)
Możliwość dodania kolejnych użytkowników. W umowie ustalany jest koszt za każdego użytkownika, którego klient chciałby „dokupić" w przyszłości (np. przez wzrost zatrudnienia albo wdrożenie narzędzia w nowym miejscu)
100h pracy wdrożeniowej programistów.*
*Z naszego doświadczenia wynika, że jest to wystarczająca liczba godzin na przeprowadzenie wdrożenia (bez wprowadzania większych zmian w aplikacji.) Następnie 190 zł za godzinę.
Spotkania z nami
Zachęcamy do regularnych spotkań z nami (np. co 2 albo 4 tygodnie), żeby omówić dotychczasowe efekty wdrożenia. Oferujemy pomoc pod względem technicznym, jak i w samej komunikacji z pracownikami czy we wdrażaniu strategii Employer Brandingowej. My również podzielimy się naszą wiedzą zdobytą we współpracy z innymi klientami.
Ile osób loguje się do aplikacji?
Same komunikaty wewnętrzne przyciągają od 30% do 40% wszystkich pracowników w firmie.
Funkcje takie jak możliwość wypełniania wniosków urlopowych czy integracja z infokioskiem dają bardzo duże prawdopodobieństwo, że z aplikacji będzie korzystać nawet 90% pracowników niezależnie od firmy.
Im więcej osób (niezależnie z jakiego powodu) korzysta z aplikacji, tym większa szansa, że pracownicy przeczytają komunikaty wewnętrzne. Dzięki temu zwiększa się też siła oddziaływania Employer Brandingu.