Jaki wybrać rodzaj licencji na aplikację?

Cechy subskrypcji miesięcznej:

Niewielka kwota płatności co miesiąc z możliwością rezygnacji z miesięcznym terminem wypowiedzenia.

Możliwość wyboru opłaty wyłącznie za użytkowników, którzy logują się do aplikacji przynajmniej raz w miesiącu albo za każdego zatrudnionego pracownika.

W przypadku opłaty za każdego pracownika koszt jest niższy. Jeśli więc z aplikacji będzie korzystać dużo osób, to jest to korzystniejsza opcja dla Ciebie!

W cenę wliczone są regularne aktualizacje aplikacji i serwera, dbanie przez nas o ich bezpieczeństwo i serwis.

Możliwość modyfikowania aplikacji na życzenie (Takie zmiany są przez nas wyceniane i dodatkowo opłacane przez klienta.)

100h pracy wdrożeniowej programistów.*

Nie wiesz czy wybrać opłatę za każdego pracownika czy za aktywnego w aplikacji użytkownika? Sprawdź opisane na dole strony dane statystyczne dotyczące naszych doświadczeń z aplikacją!

Cechy płatności jednorazowej
(licencja wieczysta):

Płatność pełną kwotą tylko raz lub w postaci rat. Ostatnia rata do wpłaty do 5 miesięcy od rozpoczęcia współpracy.

Przekazanie kodu źródłowy całej aplikacji (aplikacja mobilna + część serwerowa). Możesz rozwijać ją samodzielnie albo z inną firmą. (Kodu nie można upubliczniać, sprzedawać, wdrażać w spółkach zależnych, ani udostępnieniać aplikacji większej liczbie pracowników, niż opisano w umowie.)

Możliwość modyfikowania aplikacji na życzenie (Takie zmiany są przez nas wyceniane i dodatkowo opłacane przez klienta.)

Możliwość wykupienia dowolnej ilości godzin miesięcznego wsparcia programistycznego / mailowego / telefonicznego dla pracowników. (Zwykle klienci wybierają do 20h miesięcznie wsparcia przy cenie 190 zł.)

Możliwość dodania kolejnych użytkowników. W umowie ustalany jest koszt za każdego użytkownika, którego klient chciałby „dokupić" w przyszłości (np. przez wzrost zatrudnienia albo wdrożenie narzędzia w nowym miejscu)

100h pracy wdrożeniowej programistów.*

*Z naszego doświadczenia wynika, że jest to wystarczająca liczba godzin na przeprowadzenie wdrożenia (bez wprowadzania większych zmian w aplikacji.) Następnie 190 zł za godzinę.

Spotkania z nami

Zachęcamy do regularnych spotkań z nami (np. co 2 albo 4 tygodnie), żeby omówić dotychczasowe efekty wdrożenia. Oferujemy pomoc pod względem technicznym, jak i w samej komunikacji z pracownikami czy we wdrażaniu strategii Employer Brandingowej. My również podzielimy się naszą wiedzą zdobytą we współpracy z innymi klientami.

Ile osób loguje się do aplikacji?

Same komunikaty wewnętrzne przyciągają od 30% do 40% wszystkich pracowników w firmie.

Funkcje takie jak możliwość wypełniania wniosków urlopowych czy integracja z infokioskiem dają bardzo duże prawdopodobieństwo, że z aplikacji będzie korzystać nawet 90% pracowników niezależnie od firmy. 

Im więcej osób (niezależnie z jakiego powodu) korzysta z aplikacji, tym większa szansa, że pracownicy przeczytają komunikaty wewnętrzne. Dzięki temu zwiększa się też siła oddziaływania Employer Brandingu.

Zainteresowaliśmy Cię?

Jeśli masz dodatkowe pytania, umów się z nami na 30-minutową konsultację. Zostaw poniżej swoje dane, skontaktujemy się z Tobą.

FORMULARZ

Expansio
Rubież 46, 61-612
Poznań

office@expansio.pl

+48 880 338 352