Chcemy, by każdy pracownik czuł się częścią swojej firmy

Informuj i dawaj głos pracownikom fizycznym dzięki prostej, ale bogatej w możliwości aplikacji do komunikacji wewnętrznej

Zadbaj o swoich
pracowników

„Badania wskazują, że informowanie pracowników o zmianach i słuchanie ich wpływa na to, co pracownicy myślą i czują na temat organizacji, a także co robią by pomóc jej osiągnąć sukces"

 Dr Kevin Ruck
Specjalista ds. Komunikacji wewnętrznej
Autor książki Exploring Internal Communication (2020)

74%

Pracowników uważa, że nie docierają do nich ważne informacje z życia firmy

93%

Pracowników chce wiedzieć jak ich praca wpływa na większe cele firmy

93%

Pracowników chce znać osiągnięcia swojej firmy

97%

Pracowników chce znać plany swojej firmy

Wartości pochodzą z książki Exploring Internal Communication oraz raportu State of the Global Workplace by Gallup.
Dane różnią się w zależności od badanej firmy

AllAbout

Tworzymy narzędzie do komunikacji przystosowane do Twojej firmy i twojej identyfikacji wizualnej

Pomagamy osobom zajmującym się Human Resources i Employee Branding w zrozumieniu prawdziwych potrzeb pracowników. Wspólnie z nimi wybieramy potrzebne funkcje i dodajemy je do aplikacji.

 

Praca z nami nie kończy się na wdrożeniu. Jesteśmy w stałym kontakcie z firmami i na ich życzenie aktualizujemy AllAbout o nowe możliwości.

Funkcje
informacyjne

Dlaczego?

Pracownicy chcą wiedzieć więcej o swojej firmie i sobie nawzajem. Chcą też mieć możliwość wyrażenia swojego zdania na te tematy.

Jak?

Kreator AllAbout pozwala na łatwe tworzenie bogatych i interesujących postów z możliwością ich planowania. Jeśli włączysz taką możliwość, to każdy pracownik może na nie reagować i je komentować.

Harmonogram

Dlaczego?

Pracownicy potrzebują łatwego dostępu do podstawowych informacji, takich jak godziny pracy i nadchodzące wydarzenia.

Jak?

Wystarczy zarejestrować się na wydarzenie, by pojawiło się w kalendarzu. Wszystkie istotne sprawy oznaczone są w kalendarzu kolorami.

Moduł rekrutacji

Dlaczego?

Pracownicy są bardziej zmotywowani, gdy widzą, że mogą awansować. Dzięki tej funkcji mogą poznać konkretne wymagania i umiejętności potrzebne do zmiany stanowiska.

Jak?

Poszukaj stanowiska, które cię interesuje. Znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje wraz z przyciskiem szybkiego aplikowania.

Chatbot informacyjny

Dlaczego?

Rozmowa jest najłatwiejszym sposobem zdobycia informacji. Dzięki chatbotowi nie muszą tracić czasu na szukanie dokumentów ani FAQ. Wystarczy że zapytają.

Jak?

Chatbot rozumie zapytania w języku naturalnym. Odpowiada podając informacje zawarte w dokumentach wraz z ich źródłem (np. plikiem PDF).

Funkcje komunikacji
dwukierunkowej

Ankiety i quizy

Dlaczego?

Ankiety to podstawowy sposób dawania pracownikom głosu. Pozwalają również na zbieranie danych na temat zaangażowania pracowników i ich samopoczucia.

Jak?

Twórz anonimowe lub publiczne ankiety w prostym kreatorze, który umożliwia tworzenie pytań zamkniętych i otwartych. Zebrane dane są przygotowywane do późniejszej analizy.

Pomysły

Dlaczego?

Pracownicy konkretnego działu są specjalistami w swojej dziedzinie. Najlepiej wiedzą zatem jak poprawić swoje miejsce pracy. Dobre pomysły to natomiast większa wydajność sektora (patrz Kaizen w firmie Toyota)

Jak?

Możesz wybrać kategorię opinii i zdecydować czy pomysł ma być anonimowy. W kolejnym etapie pracownicy będą mieli możliwość zagłosować na niego. Gdy wniosek zostanie już rozpatrzony, otrzymasz powiadomienie.

Tablica ogłoszeń

Dlaczego?

Pracownicy muszą mieć sposób, by lepiej poznać się również poza pracą. Łatwiej jest nawiązywać kontakty i dokonywać transakcji w zaufanej społeczności współpracowników.

Jak?

Twórz ogłoszenia podobnie jak w internetowych tablicach ogłoszeniowych. Jeśli oferta Cię zainteresuje, możesz skontaktować się z ogłoszeniodawcą za pomocą wewnętrznego czatu.

Komentarze i reakcje

Dlaczego?

Pracownicy cenią sobie możliwość wyrażania własnej opinii. Dodatkowo, jest to prosty sposób dla osób z HR na zbadanie nastrojów w firmie.

Jak?

Po prostu komentuj, dokładnie tak samo jak na innych social mediach. Możesz też zostawić jedną z kilku reakcji (like, śmiech, zdziwienie itd.). Jeśli nie chcesz by post był komentowany lub zbierał reakcje, możesz wyłączyć to w jego ustawieniach.

Dlaczego?

Ankiety to podstawowy sposób dawania pracownikom głosu. Pozwalają również na zbieranie danych na temat zaangażowania pracowników i ich samopoczucia.

Jak?

Twórz anonimowe lub publiczne ankiety w prostym kreatorze, który umożliwia tworzenie pytań zamkniętych i otwartych. Zebrane dane są przygotowywane do późniejszej analizy.

Ankiety i quizy

Dlaczego?

Pracownicy konkretnego działu są specjalistami w swojej dziedzinie. Najlepiej wiedzą zatem jak poprawić swoje miejsce pracy. Dobre pomysły to natomiast większa wydajność sektora (patrz Kaizen w firmie Toyota)

Jak?

Możesz wybrać kategorię opinii i zdecydować czy pomysł ma być anonimowy. W kolejnym etapie pracownicy będą mieli możliwość zagłosować na niego. Gdy wniosek zostanie już rozpatrzony, otrzymasz powiadomienie.

Dlaczego?

Pracownicy muszą mieć sposób, by lepiej poznać się również poza pracą. Łatwiej jest nawiązywać kontakty i dokonywać transakcji w zaufanej społeczności współpracowników.

Jak?

Twórz ogłoszenia podobnie jak w internetowych tablicach ogłoszeniowych. Jeśli oferta Cię zainteresuje, możesz skontaktować się z ogłoszeniodawcą za pomocą wewnętrznego czatu.

Tablica ogłoszeń

Dlaczego?

Pracownicy cenią sobie możliwość wyrażania własnej opinii. Dodatkowo, jest to prosty sposób dla osób z HR na zbadanie nastrojów w firmie.

Jak?

Po prostu komentuj, dokładnie tak samo jak na innych social mediach. Możesz też zostawić jedną z kilku reakcji (like, śmiech, zdziwienie itd.). Jeśli nie chcesz by post był komentowany lub zbierał reakcje, możesz wyłączyć to w jego ustawieniach.

Komentarze i reakcje

Dodatki dla
pracowników

Dlaczego?

Pracownicy chcą wiedzieć, czego się od nich oczekuje. Jeśli znają swoje długoterminowe cele, łatwiej jest im rozplanować swoją pracę i wdrażać nowe rozwiązania.

Jak?

Sekcja jest projektowana i na bieżąco wypełniana przez zwierzchnika pracownika. Dzięki temu on jak i pracownik wiedzą, jakie cele są jeszcze do spełnienia.

Dlaczego?

Z naszych doświadczeń wynika, że pracownicy chętnie angażują się w rozrywki poza zakładem. Przykładem tego jest moduł rywalizacji, w którym mogą porównywać swoje wyniki np. w bieganiu.

Jak?

AllAbout łączy się z innymi aplikacjami (np. Strava) i pobiera z nich wyniki pracowników. Następnie są one szeregowane w ranking. Pracownik, który wygra rywalizację w danym sezonie może otrzymać od zakładu nagrodę i być wspomniany w poście.

Mapa zakładu

Dlaczego?

Nawigacja jest bardzo pomocna szczególnie dla nowych pracowników dużych zakładów. Umożliwia również pozbycie się fizycznych przepustek — są one wbudowane w aplikację.

Jak?

Wystarczy, że wybierzesz lokalizację w zakładzie, do której chcesz dotrzeć. Aplikacja wskaże Ci drogę i umożliwi przejście przez zabezpieczone drzwi.

Wielojęzyczność

Dlaczego?

Moduł stworzony dla zakładów, które mają swoje siedziby w różnych krajach. Pozwala on śledzić na bieżąco najważniejsze wydarzenia z innych zakładów we własnym języku.

Jak?

Każdy pracownik może wybrać język aplikacji, w którym będą wyświetlać mu się posty. Są one automatycznie tłumaczone dla niego przez sztuczną inteligencję.

Prace trwają

Aplikacja na smartwatche

Nie chcesz komunikować się z pracownikami za pomocą telefonów? Wykorzystaj smartwatche! Zoptymalizujemy je pod aplikację i dostarczymy do Twojej firmy.

Oszcządzaj czas z AI

Automatycznie generuj treść do swoich postów

BigData Chatbot — nasz autorski moduł sztucznej inteligencji zaproponuje Ci gotowe posty. Stworzy je na podstawie propozycji tematów od Ciebie lub Twoich pracowników. Możesz poprosić go również o zmianę stylu lub treści propozycji.

Automatycznie generuj grafiki do swoich postów

Sztuczna inteligencja sama stworzy grafiki do propozycji posta. Możesz dać jej własne wskazówki lub pozwolić jej puścić wodze elektronicznej wyobraźni!

Automatycznie tłumacz swoje posty na inne języki

Gdy post będzie gotowy, sztuczna inteligencja automatycznie przetłumaczy go na inne języki. Każdy pracownik zobaczy post w wybranym przez siebie języku.

Opinie o AllAbout

„Aplikacja została bardzo dobrze przyjęta przez naszych pracowników. (…) W komentarzach otrzymaliśmy bardzo wiele pozytywnych informacji. Pracownicy docenili to, że w tym trudnym czasie (pandemii) otrzymują pakiet niezbędnych i niezwykle aktualnych informacji o bieżącej sytuacji oraz nowej organizacji pracy"

Marzena Leśnicka
Rekrutacja | Employee Branding | Komunikacja HR

„Jej największą zaletą jest stały dostęp do informacji – niezależnie od tego, czy jesteśmy w domu, w tramwaju, czy w pracy zawsze możemy do niej zajrzeć"

Mikołaj Jóźwiak
Komunikacja wewnętrzna | Employee Branding​

„Pomimo niedawnego wdrożenia aplikacji już teraz planujemy jej rozwój, tak by odpowiadała na potrzeby pracowników​"

Natalia Łabaziewicz
HR | Employer Branding | Komunikacja HR​

Plan podstawowy

koszt wdrożenia 35 000 PLN oraz

7-10 / PLN Miesięcznie za użytkownika

*Lub opłata jednorazowa (bez abonamentu miesięcznego i kosztów wdrożenia) 90 000 PLN*
  • Panel administracyjny
  • Dożywotnia gwarancja
  • Wiadomości firmowe
  • Support (190pln/h)
  • Przekazanie kodu źródłowego
  • Chatbot
  • Kalendarz
  • Quizy i Ankiety
  • Integracja z wewnętrznymi systemami firmy
  • System wydarzeń
  • System zgłaszania pomysłów przez pracowników (Kaizen)
  • Zarządzanie benefitami
  • Tablica ogłoszeń
  • Cele roczne
  • Rywalizacja sportowa
  • Nawigacja zakładowa
  • Wielojęzyczność
  • Generator postów AI
  • ...Bez dodatkowych funkcji
Zapytaj o wycenę

Plan rozszerzony

Koszt wdrożenia 35 000 PLN oraz

10-19 / PLN Miesięcznie za użytkownika

*Lub opłata jednorazowa (bez abonamentu miesięcznego i kosztów wdrożenia) od 240 000 PLN do 340 000 PLN*
  • Panel administracyjny
  • Dożywotnia gwarancja
  • Aktualności i wydarzenia
  • Support (190pln/h)
  • Przekazanie kodu źródłowego
  • Chatbot
  • Kalendarz
  • Quizy i Ankiety
  • Integracja z wewnętrznymi systemami firmy
  • System wydarzeń
  • System zgłaszania pomysłów przez pracowników (Kaizen)
  • ... i Twoje wybrane funkcje!
  • Zarządzanie benefitami
  • Tablica ogłoszeń
  • Cele roczne
  • Rywalizacja sportowa
  • Nawigacja zakładowa
  • Wielojęzyczność
  • Generator postów AI
Zapytaj o wycenę

Dowiedz się więcej

kom
By lis 8, 2023
...
Pomoc pracownikom w trakcie pandemii. Case Study Expansio
By lis 2, 2023
Może właśnie stoisz przed decyzją, wybierasz odpowiednie narzędzie do wewnętrznej komunikacji w Twojej firmie? Szukasz najlepszego rozwiązania ...
Volkswagen Poznań stawia na aplikację do komunikacji z pracownikami
By lis 2, 2023
Może właśnie stoisz przed decyzją, wybierasz odpowiednie narzędzie do wewnętrznej komunikacji w Twojej firmie? Szukasz najlepszego rozwiązania ...
Najlepsi pod względem nowoczesnych technologii w HR
By lis 2, 2023
Może właśnie stoisz przed decyzją, wybierasz odpowiednie narzędzie do wewnętrznej komunikacji w Twojej firmie? Szukasz najlepszego rozwiązania ...
Komunikacja wewnętrzna w erze infokiosków: Dlaczego aplikacje przejmują stery?
By wrz 12, 2023
Może właśnie stoisz przed decyzją, wybierasz odpowiednie narzędzie do wewnętrznej komunikacji w Twojej firmie? Szukasz najlepszego rozwiązania ...
Motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna. Kilka koncepcji psychologicznych, które pomogą Ci zmotywować pracowników
By sie 8, 2023
Jakiś czas temu na profilu Mateusza Jarusa pojawił się post o pewnym przełomowym eksperymencie. Chodzi o badanie psycholożki Alii Crum i jej ment...
Komunikacja wewnętrzna jako nośnik kultury – Przykłady wdrożeń
By maj 31, 2023
Dzięki technologii pracujemy aktualnie w złotej erze możliwości komunikacyjnych. Możemy nie przejmować się odległościami geograficznymi czy s...
Czy dobra kultura pracy gwarantuje sukces?
By maj 18, 2023
O kulturze pracy najczęściej mówi się na przykładzie nowoczesnych firm technologicznych. Wymienia się takich gigantów Google, Microsoft, Netfli...
Strategia dobrej komunikacji wewnętrznej w dużych firmach
By lis 23, 2022
Zacznijmy od najważniejszego. Po co nam w ogóle ta komunikacja wewnętrzna? Czy naprawdę jest taka potrzebna? Mam dla Ciebie dwie odpowiedzi – ...
4 kroki do stworzenia skutecznej komunikacji wewnętrznej
By lip 25, 2022
Standardowe podejście do komunikacji wewnętrznej w firmie jest następujące: Organizacja jest przedstawiona jako niezależny byt, wewnątrz któreg...
Język liderów, czyli dlaczego słowa są fundamentem drogi do sukcesu?
By maj 17, 2022
Pierwsza rewolucja przemysłowa to okres drastycznych zmian technologicznych i gospodarczych. Pojawiły się wtedy pierwsze maszyny parowe, tkackie cz...
Uznanie, walidacja i feedback — Filary skutecznej komunikacji
By maj 10, 2022
Według badań instytutu Gallupa jedynie 26% pracowników uważa, że komunikaty na temat wykonanych zadań pomagają im w pracy i są dla nich motywu...
Jak aplikacja do komunikacji tworzy zaangażowaną społeczność w firmie?
By sty 12, 2022
ajbogatszy człowiek w historii — John D. Rockefeller rzekł niegdyś: ,,Umiejętność komunikowania się stała się w dzisiejszym świecie toware...

Najczęściej zadawane pytania

Czy po zainstalowaniu aplikacji ważne, firmowe informacje będą dostępne na telefonach prywatnych?

Aplikacja raczej nie jest narzędziem, w którym przechowywane są informacje tajne. Jest to narzędzie usprawniające przepływ informacji, które powinny być powszechnie znane. Mogą to być zarówno harmonogramy prac, wiadomości na temat zmian kadrowych, jak i aktualne sukcesy firmy.   Należy również pamiętać, że ważne informacje przechowywane są zawsze w pamięci pracowników. Niezależnie czy zdobyte są one przez gazetki firmowe, czy intranet — każdy pracownik może podzielić się nimi podczas spotkań ze znajomymi czy rodziną. Wszystko zależy od zaufania do zatrudnionych osób. Możemy jednak zadbać o bezpieczeństwo informacji poprzez zabezpieczenie ich regulaminem. Użytkownik zobowiązuje się wtedy do nieudostępniania konkretnych informacji

Po co nam aplikacja do komunikacji wewnętrznej, skoro mamy już intranet?

Przede wszystkim — aplikacja jest zwyczajnie wygodniejsza, a co za tym idzie chętniej używana. Zaprojektowaliśmy ją na podobieństwo popularnych serwisów społecznościowych. Dzięki temu treści są krótkie, łatwe w odbiorze i mogą zostać wzbogacone o zdjęcia i filmy. Pracownicy mają też możliwość lajkowania i komentowania postów. Dostęp z telefonu prywatnego znacząco zwiększa również częstotliwość obcowania z informacjami. Dodatkowo intranet zwykle dostępny jest jedynie wewnątrz zakładu, co ogranicza kontakt z życiem firmy poza godzinami pracy.

Czy aplikacja działa w chmurze?

Aplikacja może być zarówno uruchomiona w chmurze, jak i na wewnętrznych serwerach firmy. W przypadku wybrania opcji w chmurze korzystamy z serwerów Amazona bądź europejskich, na przykład na OVH.

Ile trwa wdrożenie aplikacji do komunikacji?

Czas wdrożenia aplikacji zwykle waha się od czterech tygodni do kilku miesięcy. Wynika to z czysto praktycznych względów: w sytuacji idealnej mamy od razu wszystkie potrzebne dane, wiemy dokładnie jakie funkcje są potrzebne, a integracja z wewnętrznymi systemami przebiega bezproblemowo. W rzeczywistości firmy zwykle potrzebują trochę czasu, by zastanowić się dokładnie nad profilem aplikacji. Liderzy przeprowadzają rozmowy z działami i omawiają potrzeby pracowników. Z doświadczenia wiemy, że jest to czasochłonne. Dodatkowo dział IT często przeprowadza testy bezpieczeństwa przed rozpoczęciem wdrożeń. Potrzebują oni dostępu do panelu demo i sprawdzają aplikację pod kątem integracji z wewnętrznymi systemami. Dopiero przejście tych testów umożliwia nam rozpoczęcie pracy. Oczywiście ukończenie wdrożenia nie równa się zakończeniu pracy nad komunikacją wewnętrzną. Aplikacja to jedynie narzędzie, trzeba więc je mądrze użytkować. Warto stworzyć dedykowany zespół, który zajmie się dodawaniem zawartości i kontaktem z pracownikami. Czy jest to aż tak istotne? A i owszem! Napisaliśmy o tym nawet kilka słów na naszym blogu: https://turkusowystartup.pl/komunikacja-wewnetrzna-fundament-kazdej-firmy/

Gdzie jeszcze wdrożona jest aplikacja?

Poza Volkswagenem aktualnie trwają wdrożenia w dwóch innych firmach. Ze względu na konieczność zachowania poufności aktualnie nie podajemy nazw tych firm publicznie. W celu uzyskania szczegółów prosimy o prywatny kontakt.

Jak publikowana jest aplikacja?

Aplikacja publikowana jest w sklepie Google Play i w App Store, ale zalogować się do niej mogą jedynie pracownicy. Otrzymują oni dane do konta po integracji z wewnętrznym systemem firmy. Istnieje również sekcja dla gości, którzy nie posiadają pracowniczego konta, ale ma ona mniejszą liczbę funkcji.

Ile kosztuje wdrożenie aplikacji do komunikacji?

Możliwe są dwa typy wdrożenia: Płatność abonamentowa lub jednorazowa. W przypadku opcji abonamentowej cena zależy od ilości aktywnych użytkowników. Przy wdrożeniu jednorazowym przekazujemy również kod źródłowy aplikacji

Co dalej z rozwojem aplikacji po jej wdrożeniu?

Wdrożenie aplikacji w każdej firmie wygląda nieco inaczej i zależy od potrzeb pracowników. Expansio mamy przygotowaną bazę z podstawowymi funkcjami aplikacji. Następnie dodajemy i usuwamy konkretne funkcjonalności na bieżąco, gdy zachodzi potrzeba. W takiej sytuacji szacujemy czas i koszty takiej implementacji.

Czy to się przyjmuje, zwłaszcza wśród starszych pracowników?

W Volkswagen do aplikacji codziennie loguje się 30% pracowników, a 70% loguje się przynajmniej raz w miesiącu. Wśród nich są również osoby starsze. W razie problemów — aplikacja do komunikacji posiada dedykowaną infolinię. Może tam zgłosić się każdy, kto ma problem z logowaniem, instalacją czy użytkowaniem jej.

Czy aplikacja ma wsparcie techniczne?

Dajemy dożywotnią gwarancję na poprawne działanie. Błędy zawsze naprawiamy za darmo, niezależnie od daty ich wykrycia. Oferujemy też odpłatne wsparcie techniczne (liczone godzinowo) na zmiany kosmetyczne czy dowolną inną pomoc. Zajmujemy się również aktualizacją bibliotek wykorzystywanych w kodzie.

Czy używanie aplikacji nie będzie dla pracowników produkcyjnych pretekstem do używania telefonu w trakcie pracy?

Studium przypadku wdrożenia aplikacji w firmie Volkswagen pokazuje, że takie problemy nie wystąpiły. Informacje dostępne są zawsze, więc można doinformowywać się na przykład w trakcie przerwy. Gdyby jednak firma bała się problemów z tym związanych, to należy taki dylemat rozwiązać wewnętrznym regulaminem.

Czy aplikacja jest tylko dla bardzo dużych firm?

Nie, współpracujemy również z mniejszymi firmami (do kilkuset pracowników).